Retour Policy Stabox

Vanzelfsprekend doen we er alles aan om leveringen zo snel en zo netjes mogelijk af te handelen. Is dit onverhoopt niet het geval, vind je hieronder alle informatie met betrekking tot retour sturen, de retour termijn van Stabox en eventuele garantie.

Retour zenden
Wil je een bestelling retour sturen, neem dan binnen acht dagen na de verzenddatum contact met ons op, dan kijken we samen hoe we het netjes kunnen oplossen. Graag vragen we je het bestelnummer en artikelnummer bij de hand te houden, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen. De nummers kun je vinden op de orderbevestiging of door hier te klikken.

Neem contact met ons op via info.almelo@dssmith.com of telefoonnummer 0546–574848.

Aftersales
Heb je per abuis het verkeerde product besteld, maar zijn de goederen nog wel ongebruikt, onbeschadigd en niet uitgepakt? Dan bespreken we graag de mogelijkheden om het product te retourneren. De kosten en risico van de heen- en retourzending zijn in dit geval voor de koper. Houd er alsjeblieft rekening mee dat we voor seizoensgebonden producten een iets strenger retourbeleid hanteren.

Betreft het product dat je hebt besteld een fabricagefout? Dan beoordelen we de klacht zo snel als mogelijk is voor ons om spoedig het product opnieuw te kunnen leveren of, indien dit niet mogelijk is, het bedrag te crediteren.

Algemene Voorwaarden
Al onze leveringen geschieden volgens de Algemene Voorwaarden van de onafhankelijke golfkarton brancheorganisatie Corrugated Benelux Association en is te vinden op stabox.nl/algemene-voorwaarden/